29 574,00 PLN brutto
24 043,90 PLN netto
ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE
Nr kat. EESCEU114A3B
PRZED ZAKUPEM MOŻLIWA JEST NIEZOBOWIĄZUJĄCA PREZENTACJA NA MIEJSCU U KLIENTA
W celu umówienia się na prezentację proszę o kontakt: +48 609 800 511
JALTEST CV (pojazdy użytkowe)
„Starszy brat” który od ponad 10 lat jest nieustannie rozwijany – by stać się liderem w diagnostyce wielomarkowych i wielosystemowych pojazdów użytkowych.
Możliwości jakie daje od prostego odczytu / kasowania błędów po zaawansowane kalibracje, parametryzacje, modyfikacje czy kopiowanie – to tylko kilka możliwości jakie daje przed Państwem JALTEST.
Oprogramowanie CV (Commercial Vehicle) to pojazdy użytkowe w których to skład wchodzi:
Wyposażenie zestawu JALTEST PC Link CV MAX :
JALTEST – narzędzie diagnostyczne wielomarkowe i wielosystemowe, nieustannie rozwijane by umożliwić najbardziej zaawansowana diagnostykę w prosty i intuicyjny sposób.
Odczyt i kasowanie błędów to tylko przedsmak możliwości jakie są zawarte w JALTEST – oferuje szereg zaawansowanych funkcji diagnostycznych np.:
Dlaczego właśnie JALTEST jest najlepszym rozwiązaniem
Przenośny interfejs diagnostyczny do którego jest dedykowane oprogramowanie JALTEST SOFT.
Urządzenie łączy się z jednostkami sterującymi w pojazdach po przez 37 PIN’owy port komunikacyjny (wbudowany multiplexer).
Sama komunikacja interfejsu diagnostycznego z jednostką z systemem Windows na którym jest zainstalowane oprogramowanie. Praca możliwa jest w 2 trybach: Bezprzewodowym (Bluetooth) i przewodowym (USB).
Posiada wzmocnioną konstrukcję, oraz certyfikaty: FCC, CE, RoHs.
Jest najbardziej intuicyjnym i kompletnym programem do diagnozy multibrandowych i multisystemowych pojazdów użytkowych tj.:
Przejrzysty interfejs pozwala szybko wybrać typ pojazdu, model i system do diagnozy.
Z łatwością poruszamy się po aplikacji i pozyskujemy informacje o występujących błędach, ich opisach, częstotliwości i obecności w pojeździe. Informacje można zweryfikować poprzez skanery wartości czujników pojazdu.
W tym samym czasie możemy uzyskać informacje z jednostek przez uruchomienie komponentów i wykonywania różnych testów dostępnych w pojeździe jak np.:
Ponadto posiada zaawansowane funkcje:
JALTEST INFO to techniczna baza danych, która zawsze jest dostępna pod ręką (pełna integralność z JALTEST SOFT). Niezbędnik dla każdego warsztatu, mechanika naprawiającego pojazdy użytkowe występujące na rynku.
Dzięki niemu, nie ograniczamy się do poznania błędu, bo kiedy on został wykryty/rozpoznany – wiemy gdzie jest zlokalizowany i jak go naprawić.
Program ponadto zawiera m.in.:
Każdy użytkownik otrzymuje indywidualne konto na serwerze. Dzięki temu ma m.in. możliwość pobierania najnowszych wersji oprogramowania, instalowania lub re-instalowania czy generowania kodu EXPERT.
Producent co najmniej raz na 4 miesiące udostępnia najnowszą wersję programu. Rozszerzającą możliwości diagnostyki w poszczególnych markach i typach pojazdów oraz usprawnia pracę na już opracowanych markach. Jak również poszerzane m.in. o bazę schematów elektrycznych, danych technicznych które ułatwiających i przyspieszają pracę mechaników.
W aktualizacji jest zawarty również klucz EXPERT, daje użytkownikowi dostęp do zaawansowanych funkcji diagnostycznych np. kopiowane parametrów, modyfikowanie parametrów, kalibracje komponentów, zmiany konfiguracji ustawień, resetowanie systemów.
ZESTAW KABLI DO NACZEP nr ref. 29361
ZESTAW KABLI DO CIĘŻAROWYCH I AUTOBUSÓW nr ref. 29362
Kabel diagnostyczny do IVECO Daily nr ref. OBD401
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU MULTIPINÓW nr ref. JTP94
(zdjęcie podglądowe)
Dodatkowe aktualizacje na oprogramowanie JALTEST
Stworzony przy współpracy Panasonic – Cojali (producent JALTEST).
JALTEST Rugged to kompaktowy, lekki laptop do pracy w warunkach warsztatowych, który został wyposażony w normy MIL-STD-810G (odporny na wstrząsy i uderzenia) oraz IP5X (ochrona przed pyłem, ochrona przed strugami wody pod ciśnieniem).
Odporność, wysoka mobilność a to wszystko połączone z wydajnymi podzespołami pozwolą na wydają, komfortową i bezproblemową pracę.
Dane techniczne laptopa:
Stacja robocza - JALTEST TROLLEY - (Dodatkowe wyposażenie zestawu jako opcja do dokupienia osobno) nr ref. 29112
Funkcjonalny i estetyczny wózek warsztatowy do przechowywania urządzenia JALTEST PC LINK, wyposażony w praktyczne półki i szufladę. Większa szuflada jest zamykana na klucz, dzięki czemu można spokojnie schować rzeczy wartościowe dla użytkownika.
Podstawa wyposażona jest w kółka obrotowe do wygodnego przemieszczania.
> Ciężarowe:
> Autobusy:
> Naczepy/przyczepy:
> Dostawcze (LCV):
> Maszyny Rolnicze (AGV) oraz Pojazdy Off-Highway:
> Protokół Amerykański:
Zdobyte doświadczenie i wiedza pozwoliły stworzyć dedykowane urządzenie do diagnostyki maszyn rolniczych.
Możliwości programu odnoszą się zarówno dla typowych funkcji diagnostycznych jak i do dostępu do diagramów, schematów elektrycznych, danych serwisowych itd.
Dedykowane urządzenie dla ciężkiego sprzętu, który jest narażony na pracę w naprawdę ciężkich warunkach przez długie godzinny. Właściciele w/w sprzętu nie mogą pozwolić sobie nawet na kilkugodzinny przestój w pracy i tu wchodzi w opcję JALTEST OHW – najlepsze opcja na rynku.
Oprogramowanie OHW (Off-Highway) składa się z:
JALTEST MARINE – to najnowsze rozwiązanie dedykowane do kompleksowej diagnostyki i napraw statków / łodzi (silniki wewnętrzne / zewnętrzne oraz skutery wodne), w pełni opracowane i rozwijane przez producenta JALTEST.
Tak jak w przypadku pozostałych zestawów JALTEST – JALTEST MARINE daje warsztatom i stocznią kompleksowe narzędzie diagnostyczne, które będzie rozwijane.
Oprogramowanie MARINE:
Moduł ETM to wyjątkowy dodatek do JALTEST'a. Pozwala on na sprawdzenie działania modulatorów hamulcowych zainstalowanych w pojazdach ciężarowych. Wyjątkowość tego modułu polega na tym, że w standardowej diagnostyce układu hamulcowego pojazdu ciężarowego możemy sprawdzić modulator hamulcowy tylko z pośrednictwem sterownika (ECU) będącego w pojeździe. W przypadku, kiedy mamy modulator a nie mamy pojazdu diagnostyka wszystkimi innymi testerami nie jest możliwa. Dzięki ETM można jednak taki zdemontowany modulator podłączyć i sprawdzić wszystkie jego funkcje jakie sprawuje w pojeździe. Są to odczyty z czujników ciśnień będących wewnątrz modulatora, zasymulowanie pracy elektrozaworów modulatora, odczyty z czujników prędkości podłączanych do modulatora oraz czujników zużycia klocków.
TYLKO JALTEST posiada tak funkcjonalny i przydatny dodatek jak moduł diagnostyczny ETM
Jest on podłączany pomiędzy interfejs Jaltest a modulator. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu generuje i odbiera sygnał CAN, który w standardowej pracy jest wysyłany i odbierany przez sterownik ECU. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie ECU do sprawdzenia poprawnego funkcjonowania samego modulatora. Jest to chyba nieocenione narzędzie do pracy dla wszystkich, którzy w szczególności zajmują się pneutmatyką samochodową. Również wszystkie pozostałe firmy transportowe oraz warsztaty mogą dzięki temu urządzeniu upewnić się, czy modulator jest uszkodzony oraz uniknąć zbędnej wymiany bardzo drogiego elementu jakim jest właśnie modulator.