HOFMANN Geoliner 680 XD Lift

ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE

     

 

Urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół Hofmann Geoliner 680 Lift XD - technologia 3D XD

Urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół HOFMANN Geoliner 680 XD jest bardzo zaawansowanym przyrządem do pomiaru, regulacji i ustawiania geometrii kół i osi w pojazdach samochodowych.

Wykorzystując zaawansowaną technologię bazującą na trójwymiarowej matrycy Geoliner 680 Lift XD jest w stanie wykonać pełen pomiar geometrii kół w czasie do 5 minut. Dodatkowo, dzięki rzeczywistej analizie obrazu w układzie trójwymiarowym (system 3D) nie jest potrzebne przeprowadzanie klasycznej kompensacji bicia obręczy.

Dzięki zastosowaniu systemu 3D urządzenie wyposażone jest w specjalne pasywne głowice refleksyjne wykonane z kompozytów i nie zawierają żadnych komponentów elektronicznych. Eliminuje to ryzyko uszkodzenia głowicy poprzez jej upuszczenie. Nie ma także żadnych kabli pomiędzy jednostką sterującą, a głowicami. Łączność jest bezprzewodowa. Kolejną, ważną zaletą systemu 3D jest brak konieczności posiadania wypoziomowanego stanowiska kontrolnego. Urządzenie kalibrowane jest do powierzchni, gdzie wykonywane są pomiary.

Geoliner 680 Lift XD jest także niezwykle prostym, intuicyjnym w obsłudze urządzeniem. W trakcie procedury pomiarowej przejście z jednego do następnego etapu następuje automatycznie, operator śledzi i wykonuje jedynie zalecenia wyświetlane na monitorze urządzenia. Posiada kompletne dane techniczne pojazdów oraz informacje związane z pojazdami, które wspomagają użytkownika w pracy z nawet mniej  popularnymi pojazdami. Specyfikacje ma niemal wszystkie modele aut z ostatnich 25 lat.

Urządzenie to oprócz cech stacji Geoliner 670 XD Lift dodatkowo posiada procedury OEM, które są zintegrowane z urządzeniem Geoliner 680 XD Lift, co umożliwia przeprowadzenie regulacji geometrii kół zgodnie ze specyfikacją OEM.

Urządzenie to jest łatwe w użyciu również dla tych, którzy nie są zaznajomieni z technologią 3D - proste 3 kroki:

Cechy:

  • przesuwna konstrukcja z zamocowanymi kamerami (płynne ustawianie położenia od 0 do 2 m) i nabudowanym terminalem operacyjnym
  • mobilny pulpit sterujący ze skrytką na drukarkę, zamykaną szafką na komputer, w której też można przechowywać inne potrzebne części
  • 22" panoramiczny TFT monitor
  • komputer z systemem operacyjnym Windows i standardowymi programami użytkowymi
  • zestaw 4 luster refleksyjnych z magnetyzowymi uchwytami na koła 11" - 22"
  • prosta i szybka obsługa dla osiągnięcia precyzyjnych wyników
  • kompletna i aktualna baza danych producenta
  • dzięki programowi EZ Toe ® ustawianie zbieżności przy skręconych kołach jest proste i wygodne
  • mozliwość wykonania pomiaru wysokości zawieszenia z użyciem TIP
  • samowspomagający program z grafiką animacyjną 3D
  • błyskawiczne zestawienie wszystkich wyników pomiarów w układzie 3D
  • bezprzewodowe przekazywanie danych poprzez Bluetooth
  • urządzenie i akcesoria łatwe i proste w konserwacji
  • dane pojazdu z wartościami granicznymi
  • standardowe wyposażenie: blokada pedału hamulca, blokada kierownicy
  • multimedialna pomoc w formie plików video 
  • możliwość wyboru uchwytów:
    • AC400 - uchwyt uniwersalny zakładany na całe koło - szybki montaż
    • AC100 - uchwyt samocentrujący zakładany na felgę (nie ma konieczności ściągania kołpaków)

Mniejsza odległość potrzebna do pomiaru = mniej miejsca potrzebnego w warsztacie

 Mierzone parametry / charakterystyka:

  • Zbieżność całkowita i połówkowa kół osi przedniej i tylnej
  • Kąt pochylenia kół osi przedniej i tylnej
  • Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (przód)
  • Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy (przód)
  • Przesunięcie kół (przód)
  • Sumaryczny kąt pochylenia koła i pochylenia sworznia zwrotnicy (przód)
  • Kąt skrętu kół
  • Kąt geometrycznej osi jazdy
  • Różnica zbieżności połówkowych (przód)
  • Różnica kątów pochylenia koła i kątów wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
  • Przesunięcie kół - tył
  • Różnica kątów skrętu
  • Pomiar poprzeczny
  • Pomiar promienia tocznego koła
  • Automatyczne wprowadzanie poziomu ustawienia (np.: Romes)
  • Pomiar odcinka wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
  • Pomiar promienia tocznego koła przy skręcie
  • Pomiar Eckermanna
  • Ustawienie geometrii bez koła
  • Ustawianie geometrii pojazdu z kierowanymi 4 kołami 
  • Zbieżność połówkowa kół - ± 35° ± 0° 2'
  • Zbieżność całkowita kół przednich - ± 60° ± 0° 4'
  • Zbieżność całkowita kół tylnych - ± 40° ± 0° 4'
  • Pochylenie koła - ± 55° ± 0° 4'
  • Kąt wyprzedzenie sworznia zwrotnicy - ± 30° ± 0° 5'
  • Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy - ± 30° ± 0° 5'
  • Kąt odchylenia geometrycznej osi jazdy od osi symetrii - ± 35° ± 0° 2'
  • Kąt skrętu koła za pomocą kamer i ekranów refleksyjnych - ± 35° koło wew. i ± 70°koło zew.
  • Kąt skrętu koła na obrotnicach mechanicznych - ± 35°
  • Różnica kątów skrętu kół kierowanych - ± 40° ± 0° 1'
  • Nierównoległość osi - ± 100 mm
  • Śladowość kół - ± 100 mm

Standardowe wyposażenie:

  • Podnośnik belki z kamerami (poziom pracy 0 - 2,0 m) z dwiema kamerami lub podwójne wysokie/niskie słupy,
  • Komputer PC ze standardowym oprogramowanie, bazą pojazdów i systemem operacyjnym Windows®,
  • 22’’ panoramiczny monitor TFT,
  • Drukarka kolorowa DIN A4,
  • Głośniki,
  • Uchwyt kierownicy,
  • Blokada pedału hamulca,
  • 4 uchwyty AC100 na koła 11’’- 22’’ z tarczami.
    • (możliwość wyboru uchwytów typ uniwersalny AC100 lub typ samocentrujący AC400)
  • Zaawansowane oprogramowanie Pro42 Platinium 

Wyposażenie opcjonalne:

  • obrotnice mechaniczne 
  • obrotnice mechaniczne o regulowanej wysokości 
  • zestaw Roll Back pod obrotnice (podstawa + klocki gumowe) 
  • płyty odprężne
  • uchwyty specjalne
  • TIP - dodatkowy ekran do pomiaru wysokości nadwozia
  • zestaw do sterowania głosem Voice Align 

 

 

Średnica felgi: 11 - 22 cali
Rozstaw osi: 1800 - 5080 mm
Rozstaw kół: 1100 - 2438 mm
Zasilanie: 230V 50/60Hz