RAVAGLIOLI TD 8080 TWS - oparte na technologii CCD i wyposażone w głowice z 8 czujnikami CCD - bezprzewodowe urządzenie do pomiaru i ustawiania geometrii kół w pojazdach ciężarowych, autobusach i samochodach dostawczych.
Urządzenie TD 8080 TWS przy zastosowaniu zacisków typ STDA92 umożliwia pominięcie procedury kompensacji bicia koła. Model ten wyposażony jest w 22'' monitor.
Wszystkie kąty i parametry mierzone są przez 4 głowice pomiarowe TWS wyposażone w 8 czujników CCD. Transmisja pomiędzy głowicami jest bezprzewodowa - podczerwień, natomiast do przesyłu danych do jednostki sterującej zastosowano technologię Bluetooth. Całość komunikacji jest bezprzewodowa co wpływa na komfort i bezpieczeństwo pracy.
Urządzenie nie nadaje się do kół samochodów osobowych (minimalne średnica koła = 760 mm)
Jednostka sterująca (komputer) umieszczona jest w mobilnej szafce ułatwiającej przemieszczanie urządzenia w warsztacie. Szafka została zaprojektowana w ergonomiczny, przyjazny dla użytkownika sposób: wnęka i szuflada dla klawiatury, drukarka zabezpieczona jest przed zabrudzeniem dzięki szczelinie do wydruków, półka na osprzęt.
Oprogramowanie pracuje w środowisku Windows, posiada bazę danych z możliwością wprowadzania własnych danych. Obsługa oprogramowania jest intuicyjna i prosta (menu wj.polskim - program RAV Aligner).
Cechy:
lekkie głowice TWS z prostą ramą zakończoną czyjnikami CCD
podwójny inklinometr, aby umożliwić KOLEJNĄ REGULACJĘ bez sterowania
prosta, szybka i intuicyjna obsługa (animacje graficzne) oraz menu w j.polskim
oprogramowanie w środowisku Windows
baza danych pojazdów z możliwością wprowadzania własnych danych i aktualizacji
jednostka centralna umieszczona w ergonomicznej, mobilnej szafce
płaski monitor 22", drukarka zamknięta w szafce ze szczeliną (zapobiega zabrudzeniom) do wydruków
urządzenie pracuje na podnośniku, stałym podłożu i kanale
bezprzewodowa transmisja danych między głowicami oraz jednostką sterującą (Bluetooth)
przy zastosowaniu zacisków typu STDA92 można pominąć procedurę kompensacji bicia koła
pomiar wioloosiowych pojazdów w łatwy sposób dzięki zastosowaniu procedury naśladowania
DANE TECHNICZNE:
Oś przednia:
Zbieżność całkowita : ± 2°
Zbieżność połówkowa : ± 1°
Nierównoległość osi kół : ± 2°
Pochylenie kół : ± 2°
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy : ± 5°
Pochylenie sworznia zwrotnicy : ± 5°
Oś tylna:
Zbieżność całkowita : ± 2°
Zbieżność połówkowa : ± 1°
Nierównoległość osi kół : ± 2°
Pochylenie kół : ± 2°
Geometryczna oś jazdy: ± 2°
Standardowe wyposażenie:
jednostka sterująca:
szafka,
komputer,
monitor TFT 22" ,
klawiatura,
drukarka,
4 głowice pomiarowe TWS z czujnikami CCD
4 uchwyty do głowic, czteropunktowe z wymiennymi długimi pazurami STDA30E (12-28")
obrotnice mechaniczne (2 szt.) S110A7 (310 mm, max. 1000 kg)
blokada pedału hamulca
uchwyt kierownicy
instrukcja w j.polskim
Opcjonalne wyposażenie:
para uchwytów samocentrujących 4-punktowych z wymiennymi długimi pazurami STDA33EU (10-24")
para samocentrujących 4-punktowych zacisków, z szybkozłączkami i metalowymi pazurami stożkowymi STDA48E (12-28")
zestaw dwóch adapterów do szybkiego montażu STDA92
Poprzez odniesienie do środka koła, które jest prawie idealnie dokładne, możemy uzyskać dokładniejszy pomiar bez potrzeby podnoszenia każdego koła, aby wykonać kompensację bicia. Poprawia to dokładność, jednocześnie oszczędzając czas = 15-20 minut na ciężarówkę.
obrotnice mechaniczne (2 szt.) STDA29L (max. 4500 kg)