JALTEST moduł ETM do diagnostyki układów EBS i czujników prędkości

ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE

     

Moduł diagnostyczny JALTEST - ETM (Electronic Test Module) jako uzupełnienie współpracujące z JALTEST PC Link CV MAX do sprawdzenie działania modulatorów hamulcowych zainstalowanych w pojazdach ciężarowych. 

Nr ref.: 29700 

ETM pozwala na bezpośrednie sprawdzenie modułów EBS.

Urządzenie ETM (Electronic Test Module) jest do dodatkowy moduł wraz z oprogramowaniem w JALTEST SOFT, używanym do bezpośredniego weryfikowania działania modułów EBS.
Dzięki temu modułowi można diagnozować na przykład samochodowe modulatory EBS podłączając je bezpośrednio do modułu z pominięciem sterownika ECU. Dzięki takiej funkcjonalności istnieje również możliwość diagnozowania zdemontowanego modulatora w celu jego sprawdzenia przed montażem do pojazdu.

PRZED ZAKUPEM MOŻLIWA JEST NIEZOBOWIĄZUJĄCA PREZENTACJA  NA MIEJSCU U KLIENTA

W celu umówienia się na prezentację proszę o kontakt: +48 609 800 511

JALTEST moduł ETM (pojazdy użytkowe)

Moduł ETM to wyjątkowy dodatek do JALTEST'a. Pozwala on na sprawdzenie działania modulatorów hamulcowych zainstalowanych w pojazdach ciężarowych. Wyjątkowość tego modułu polega na tym, że w standardowej diagnostyce układu hamulcowego pojazdu ciężarowego możemy sprawdzić modulator hamulcowy tylko z pośrednictwem sterownika (ECU) będącego w pojeździe. W przypadku, kiedy mamy modulator a nie mamy pojazdu diagnostyka wszystkimi innymi testerami nie jest możliwa. Dzięki ETM można jednak taki zdemontowany modulator podłączyć i sprawdzić wszystkie jego funkcje jakie sprawuje w pojeździe. Są to odczyty z czujników ciśnień będących wewnątrz modulatora, zasymulowanie pracy elektrozaworów modulatora, odczyty z czujników prędkości podłączanych do modulatora oraz czujników zużycia klocków.

TYLKO JALTEST posiada tak funkcjonalny i przydatny dodatek jak moduł diagnostyczny ETM

Jest on podłączany pomiędzy interfejs Jaltest a modulator. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu generuje i odbiera sygnał CAN, który w standardowej pracy jest wysyłany i odbierany przez sterownik ECU. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie ECU do sprawdzenia poprawnego funkcjonowania samego modulatora. Jest to chyba nieocenione narzędzie do pracy dla wszystkich, którzy w szczególności zajmują się pneutmatyką samochodową. Również wszystkie pozostałe firmy transportowe oraz warsztaty mogą dzięki temu urządzeniu upewnić się, czy modulator jest uszkodzony oraz uniknąć zbędnej wymiany bardzo drogiego elementu jakim jest właśnie modulator.

Poniższy rysunek przedstawia schemat połączenia modułu ETM do modulatora:

Wyposażenie zestawu JALTEST - ETM (nr ref. 29700) :

  • Interfejs ETM
  • Oprogramowanie diagnostyczne
  • Kable diagnostyczne dla:
    • Modulatory EBS,
    • Indukcyjne czujniki prędkości koła ABS / EBS,
    • Czujniki zużycia klocków hamulcowych,

Moduł Jaltest ETM obejmuje dużą liczbę modułów elektronicznych EBS (pierwsza, druga i trzecia generacja Wabco, druga i trzecia generacja Knorr lub moduły sterujące przyczepą Knorr), indukcyjne czujniki prędkości koła / klocki hamulcowe ABS / EBS.

Jest przeznaczony do diagnozowania takich modułów jak:

Dodatkowe kable diagnostyczne do JALTEST - ETM -  (Dodatkowe wyposażenie zestawu jako opcja do dokupienia osobno):

ZESTAWU MULTIPINÓW nr ref. JTP98 (Dodatkowe wyposażenie zestawu jako opcja do dokupienia osobno):