Hofmann - Safelane 204-RP (linia diagnostyczna do 4 ton)

ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE

     

Linia diagnostyczna Hofmann Safelane® 204-RP przeznaczona do kontroli samochodów osobowych i dostawczych o masie całkowitej do 4000 kg.

  • Linia diagnostyczna Hofmann Safelne® 204-RP to linia nowej generacji o budowie modułowej umożliwiająca dowolną konfigurację z dostępnych urządzeń zgodnie z indywidualnymi potrzebami Klienta.
  • Elementy linii mogą być w dowolnym czasie dodawane lub zmieniane w zależności od bieżących potrzeb.
  • Komunikacja pomiędzy urządzeniami a jednostką sterującą odbywa się bezprzewodowo, dlatego wystarczy jedynie podłączyć kolejny moduł do zasilania bez konieczności prowadzenia dodatkowych instalacji kablowych do jednostki sterowania.
  • Linia diagnostyczna Hofmann Safelane® 204-RP zbudowana jest na bazie urządzenia rolkowego do badania sił hamowania Hofmann Brekon 204 i rozszerzana o kolejne moduły takie jak: tester amortyzatorów Hofmann Contactest® 202-E i płyta wstępnej zbieżności Hofmann Tractest® 204

Zalety linii diagnostycznej Hofmann Safelane® 204-RP:
  • wszystkie elementy konstrukcyjne urządzeń (rama, wanny fundamentowe, pokrywy) z galwanizowaną powłoką antykorozyjną ZnO zgodną z normą DIN 50976
  • czujniki/ potencjometry obrotu rolek wykonane z materiałów odpornych na korozję.
  • czujniki tensometryczne niepodatne na zużycie (typu: wear-free)
  • rolki urządzenia rolkowego z płaszczem kompozytowym CPS o przedłużonej trwałości lub z płaszczem stalowym kolcowanym
  • silniki rolek z ochroną antybryzgową chroniącą przed niekorzystnym wpływem wilgoci
  • komunikacja pomiędzy zespołami roboczymi a modułem sterowania – radiowa (zespoły robocze urządzeń wymagają tylko podłączenia do zasilania, co upraszcza montaż i późniejszą rozbudowę . modernizację linii)
  • eksport danych pomiarowych do zewnętrznych urządzeń w trybie rzeczywistym (livestream) zgodnie z protokołem ASA Network (lub podobnym)
  • tryb pracy automatyczny lub ręczny
  • czas cyklu pomiarowego do 3 minut.
  • automatyczny, elektryczny system ułatwiający wyjazd ze stanowiska rolkowego
  • tryb diagnostyki pojazdów z napędem 4WD załączany w trybie ręcznym oraz rozpoznający pojazdy z napędem 4WD w trybie automatycznym
  • test hamowania w dwóch kierunkach jazdy (przód / tył)
  • Funkcje pomiarowe rolek:
    • siła hamowania - wartości dla koła lewego i prawego
    • siła hamowania - obliczenie różnicy między kołem lewym i prawym
    • siła hamowania - obliczenie skuteczności siły hamowania
    • opory toczenia d a kół
    • owalizacja kół
  • długość płyty uślizgu bocznego tylko 500 mm
  • kasety (wanny) fundamentowe dla urządzeń linii
  • zamykane pokrywy ochronne rolek umożliwiające przejazd przez stanowisko.
Moduły składowe lini diagnostycznej Hofmann Safelane® 204-RP:
  • Hofmann Brekon® 204 jest testerem rolek hamulcowych do pojazdów osobowych i dostawczych, który może być wyposażony w wyświetlacz analogowy lub w zestaw PC z monitorem. Urządzenie rolkowe wykonywane jest w kilku wersjach w zależności od pokrycia rolek i ich długości oraz sposobu montażu - w wersji dzielonej na kanał diagnostyczny (G) lub w wersji kompaktowej (K) do montażu poza kanałem diagnostycznym w całości. Działa w trybie ręcznym i automatycznym, możliwe jest również badanie tylko pojedynczego koła. Na życzenie dostępna jest również wersja specjalna, którą można dopasować także do istniejących fundamentów urządzeń innych producentów.

Rolki hamulcowe: kompaktowa płaska konstrukcja, zabezpieczone antykorozyjną powłoką cynkową (tym samym nadają się także o montażu na zewnątrz pomieszczeń)

  • Dostępne w wersji kompaktowej (K) lub dzielonej na kanał (G)
  • Dostępne w dwóch wersjach długości rolek:
    • 700 mm
    • 1000 mm
  • Dostępne w dwóch wersjach pokrycia rolek:
    • pokryte tworzywem (nowa powłoka CPS z 3-letnią gwarancją producenta)
    • stalowe kolcowane (SmG)
  • Każdy zespół rolek z silnikiem z ochroną przeciwbryzgową, o mocy 3,7 kW z elektrycznym, automatycznym urządzeniem wspomagającym zjazd pojazdu z rolek
  • Pomiary za pomocą nieulegających zużyciu tensometrycznych przetworników
  • Tryb standardowy 4WD z automatyczną detekcją,
  • 2 kierunki pomiaru możliwe tylko w wersji sterowania z zestawem PC

Sterowanie:

  • sterowanie w wersji podstawowej (basic) odbywa się za pomocą pilota zdalnego sterowania a wyniki wyświetlane są na analogowym wyświetlaczu 32 lub 42" (do wyboru)
  • sterowanie w wersji rozszerzonej odbywa się na zestawie komputerowym (komputer PC, monitor 19" TFT, klawiatura, mysz, drukarka) zamontowanym w dedykowanej szafce

Moduły dodatkowe:

  • Hofmann Contactest® 202-E - tester amortyzacji metodą Eusama obciążenie w trakcie badania do 2 ton, obciążenie przejazdowe do 3 ton.
    • wersja kompaktowa do zabudowy poza kanałem
    • wersja do zabudowy na kanale diagnostycznym
  • Hofmann Tractest® 204 - płyta do badanie wstępnej zbieżności – o długości 500 lub 1000 mm, nacisk osi 4 t.

Wyposażenie opcjonalne:

  • Hamulec do rolek zabezpieczający silnik podczas wyjazdu pojazdu z rolek
  • podnośnik pneumatyczny ułatwiający wyjazd ze stanowiska rolkowego
  • Moduł miękkiego startu: redukcja poboru prądu elektrycznego podczas rozruchu silników
  • Zintegrowany system wag - Dostępny jest również zestaw przygotowawczy do późniejszego zainstalowania wag
  • Wspornik obrotowy lub kolumnowy wyświetlacza analogowego
  • System ogrzewania szafki przy instalacji na zewnątrz pomieszczeń
  • Szeroka gama ram fundamentowych oraz pokryw rolek
Parametry techniczne:
  • Maksymalny nacisk osi: 4000 kg
  • Zakres pomiarowy:  0-8000 N
  • Maksymalna siła hamowania: 6000 N
  • Nacisk osi podczas badania zgodnie z ISO 21069 (70% skuteczności hamowania): 1750 kg
  • Prędkość jałowa: 5,4 km/h
  • Współczynnik przyczepności rolek dla opon suchych-mokrych >0.7 / >0.6
  • Moc silnika: 2x 3,7 kW
  • Średnica rolek: 216 mm 
  • Długość rolek: 700 or 1000 mm 
  • Wysokość rolek mm level
  • Rozstaw kół min-maks.: 800-2200 mm 
  • Wymiary urz. rolkowego z pokrywami: 670 x 2350 (lub 2950) x 255 mm 
  • Wymiary szafki: 700 x 400 x 200 mm 
  • Zasilanie: 400 V AC 3PE
  • Bezpieczniki zwłoczne (topikowe): 3x 25 A

Opcje oprogramowania:

  Podstawowy
(wyświetlacz analogowy)
Rozszerzony
(szafka z komputerem)
Wynik testu hamowania * *
Wynik testu amortyzacji * *
Wynik testu uślizgu bocznego * *
Detekcja hałasu * *
Ocena porównawcza wyników zgodnie z danymi dla danego modelu pojazdu   *
Wydruk podstawowe dane pełne dane
Wprowadzanie danych klienta / pojazdu   *
Baza danych pojazdu   *
Komunikacja z siecią internet   *
Eksport danych ASA lub podobny protokół   *
Niektóre funkcje wymagają pilota sterowania * *

 

  • Hofmann - Safelane® 204-RP