Hofmann Geoliner 678

ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE

     

 

Urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół Hofmann Geoliner 678 - technologia 3D

Urządzenie do pomiaru geometrii firmy Hofmann, z oprogramowaniem NextGen, dokonujące pomiaru w technologii 3D. Dedykowana dla serwisów o krótkim stanowisku pomiarowym. Geometria wyposażona w monitor LCD TFT 22”, drukarkę i komputer, wszystko w zabudowanej szafce oraz ruchomą belkę z kamerami zamontowaną na pionowym słupie. Wyposażona w targety mocowane do koła przy pomocy 4-punktowych uchwytów AC400 w zakresie średnicy felgi od 11-22’’. Pomiar wykonywany w czasie rzeczywistym z odświeżaniem do 60 razy na sek.

Właściwości oprogramowania NextGen:

  • kompensacje bicia koła poprzez przetaczanie
  • pomiary zbieżności, kąta wyprzedzenia, kąta
  • pochylenia, kąta max skrętu kół
  • Ez Toe pomiar zbieżności przy skręconych kołach
  • pomiar krzywej zbieżności (wymóg VW)
  • pomiar pochylenia koła przy zbieżności 0˚ (wymóg MB)
  • pomiar podstawowych wymiarów zawieszenia
  • procedura szybkiego pomiaru i regulacji
  • możliwość ustawienia własnych procedur pomiarowych
  • procedury pomiarowe zgodne z OEM (wymogi producenta)
  • zaawansowany pomiar zawieszenia z przekątnymi pojazdu
  • pomiar promieni toczonych kół
  • współpraca z inklinometrem ROMES
  • Dopisywania własnych pojazdów do bazy.
  • Instrukcje producentów oraz animacje 3D z wizualizacjami instruktażowymi.
  • Wybór pojazdu z historii.
  • Biuletyny techniczne.
  • Zapisywanie raportów w chmurze Snap-on.
  • Zdalne wsparcie
  • Współpraca z inklinometrem Romess.
  • Podgląd efektów regulacji w czasie rzeczywistym
  • Wykrywanie zakłóceń i problemów. Automatyczna kompensacja lub instrukcje postępowania.

Cechy urządzenia:

  • Szybki pomiar w 4 prostych krokach
  • Czas kompensacji przetoczenia zredukowany o 35% w porównaniu do poprzednich modeli
  • Automatyczne śledzenie wiązki kamery: nie trzeba tracić czasu na regulację wysokości wiązki kamer
  • Opcja drukowania w chmurze: pobieranie i drukowanie raportów z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego do Internetu
  • Geometria Hofmann Geoliner 678 nie wymaga kalibracji do stanowiska diagnostycznego. Samodzielnie wykrywa problemy z kalibracją i automatycznie kompensuje potencjalne odchylenia. W przypadku wystąpienia problemów, których nie da się automatycznie skompensować, urządzenie prosi operatora o ingerencję.
  • WSKAŹNIKI VODI na kamerach - Widoczne z każdego miejsca wskaźniki VODI za pomocą diod sygnalizują operatorowi o statusie (target w/poza polem widzenia kamery) oraz czynnościach obsługowych (przetocz do przodu / do tyłu / stop, skręć kierownicą w prawo / w lewo). Wskaźniki VODI znacząco zwiększają efektywność pracy.
  • Gotowe do kalibracji ADAS (z opcjonalnym wyposażeniem)
  • Geoliner 678 znacząco zwiększa produktywność. Urządzenie jest gotowe do pracy poniżej 2 min. od wjechania samochodem na stanowisko diagnostyczne. Urządzenie śledzi, na jakiej wysokości znajduje się pojazd (np podczas podnoszenia na podnośniku) i automatycznie ustawia wysokość belki z kamerami. Ekran urządzenia z wynikami pomiarów można zdalnie podejrzeć na tablecie / smartfonie.
  • Tryb Audytu - Urządzenie w czasie poniżej minuty od uruchomienia drukuje raport o ewentualnych problemach z: kątem pochylenia kół, zbieżnością całkowitą, przekątnymi zawieszenia. Optymalne rozwiązanie dla recepcji przejazdowych, które zwiększa przychody warsztatu. Przedstaw klientowi wyniki diagnozy razem z ofertą na likwidację wykrytych

Dane techniczne:

  • Automatyczny pomiar wysokości zawieszenia (opcja, wymagany TIP target)
  • Pomiar promienia tocznego.
  • EZ-Toe – pomiar i regulacja zbieżności przy skręconych kołach
  • EZ Access – pomiar i regulacja na zdjętych kołach
  • Kąt znoszenia w czasie rzeczywistym.
  • Kąty zbieżności, pochylenia kół, wyprzedzenia sworzni zwrotnicy w czasie rzeczywistym (pomiar na obrotnicach).
  • Kąty zbieżności, pochylenia kół, wyprzedzenia sworzni zwrotnicy w czasie rzeczywistym (pomiar na podniesionym pojeździe).
  • Kąty zataczania i maksymalne kąty skrętu.
  • Kąt wyprzedzenia sworzni zwrotnicy i kąt nachylania osi skrętnej (pomiar na obrotnicach).
  • Regulacja ustawienia ramy pośredniej.
  • Regulacja ustawienia wózka silnika.
  • Regulacja łącznika drążka kierowniczego.
  • Regulacja pojedynczego drążka kierowniczego.
  • Rozstaw kół i osi pojazdu w czasie rzeczywistym.
  • Szybkie ustawienie geometrii dla dwóch kół (przedniej osi).
  • Pomiar przekątnych kół.
  • Zaawansowane wymiary pojazdu.
ZESTAW MOBILNY

Zestaw mobilny umożliwia przeniesienie całego urządzenia do geometrii kół w wygodne miejsce do przechowywania np. wnęki warsztatu i użycie go bez konieczności kalibracji.

SHORT BAY

Tylko 1,70 m między kamerami a obrotnicami. Najmniejszy ślad dla wyrównania 3D.

TRYB AUDYTU

Tryb audytu szybko identyfikuje, czy samochód wymaga regulacji kół

EZ-TOE

Skręć maksymalnie przednie koła i uzyskaj dostęp do trudnych punktów regulacji, jednocześnie wyświetlając odczyty środkowych wskaźników.

SYSTEM MOCOWANIA KOŁA AC400 BEZ KONTAKTU Z OBRĘCZĄ

Szybki i łatwy w użyciu, zapewnia pewne mocowanie bez dotykania obręczy. Ta opatentowana technologia zapewnia dokładne i powtarzalne wyniki w połączeniu z łatwością użytkowania i trwałością.

ZAAWANSOWANE WYMIARY

Dane podwozia w postaci przekątnych, rozstaw kół i rozstawu osi wskazują na uszkodzenia spowodowane kolizją. Pomiary promieni toczenia i niedopasowanie rozmiaru opon są częstymi przyczynami problemów z ciągnięciem.

VODI ™

Nasz wskaźnik orientacji pojazdu prowadzi i przyspiesza pracę technika podczas całej procedury pomiarowej.

 

Średnica felgi: 11 - 22 cali
Rozstaw osi: 2007 - 4572 mm
Zasilanie: 230 - 265 V 1ph 50/60 Hz