Hofmann Geoliner 678
ZAPYTAJ O CENĘ DLA CIEBIE
Urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół Hofmann Geoliner 678 - technologia 3D
Urządzenie do pomiaru geometrii firmy Hofmann, z oprogramowaniem NextGen, dokonujące pomiaru w technologii 3D. Dedykowana dla serwisów o krótkim stanowisku pomiarowym. Geometria wyposażona w monitor LCD TFT 22”, drukarkę i komputer, wszystko w zabudowanej szafce oraz ruchomą belkę z kamerami zamontowaną na pionowym słupie. Wyposażona w targety mocowane do koła przy pomocy 4-punktowych uchwytów AC400 w zakresie średnicy felgi od 11-22’’. Pomiar wykonywany w czasie rzeczywistym z odświeżaniem do 60 razy na sek.
Właściwości oprogramowania NextGen:
- kompensacje bicia koła poprzez przetaczanie
- pomiary zbieżności, kąta wyprzedzenia, kąta
- pochylenia, kąta max skrętu kół
- Ez Toe pomiar zbieżności przy skręconych kołach
- pomiar krzywej zbieżności (wymóg VW)
- pomiar pochylenia koła przy zbieżności 0˚ (wymóg MB)
- pomiar podstawowych wymiarów zawieszenia
- procedura szybkiego pomiaru i regulacji
- możliwość ustawienia własnych procedur pomiarowych
- procedury pomiarowe zgodne z OEM (wymogi producenta)
- zaawansowany pomiar zawieszenia z przekątnymi pojazdu
- pomiar promieni toczonych kół
- współpraca z inklinometrem ROMES
- Dopisywania własnych pojazdów do bazy.
- Instrukcje producentów oraz animacje 3D z wizualizacjami instruktażowymi.
- Wybór pojazdu z historii.
- Biuletyny techniczne.
- Zapisywanie raportów w chmurze Snap-on.
- Zdalne wsparcie
- Współpraca z inklinometrem Romess.
- Podgląd efektów regulacji w czasie rzeczywistym
- Wykrywanie zakłóceń i problemów. Automatyczna kompensacja lub instrukcje postępowania.
Cechy urządzenia:
- Szybki pomiar w 4 prostych krokach
- Czas kompensacji przetoczenia zredukowany o 35% w porównaniu do poprzednich modeli
- Automatyczne śledzenie wiązki kamery: nie trzeba tracić czasu na regulację wysokości wiązki kamer
- Opcja drukowania w chmurze: pobieranie i drukowanie raportów z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego do Internetu
- Geometria Hofmann Geoliner 678 nie wymaga kalibracji do stanowiska diagnostycznego. Samodzielnie wykrywa problemy z kalibracją i automatycznie kompensuje potencjalne odchylenia. W przypadku wystąpienia problemów, których nie da się automatycznie skompensować, urządzenie prosi operatora o ingerencję.
- WSKAŹNIKI VODI na kamerach - Widoczne z każdego miejsca wskaźniki VODI za pomocą diod sygnalizują operatorowi o statusie (target w/poza polem widzenia kamery) oraz czynnościach obsługowych (przetocz do przodu / do tyłu / stop, skręć kierownicą w prawo / w lewo). Wskaźniki VODI znacząco zwiększają efektywność pracy.
- Gotowe do kalibracji ADAS (z opcjonalnym wyposażeniem)
- Geoliner 678 znacząco zwiększa produktywność. Urządzenie jest gotowe do pracy poniżej 2 min. od wjechania samochodem na stanowisko diagnostyczne. Urządzenie śledzi, na jakiej wysokości znajduje się pojazd (np podczas podnoszenia na podnośniku) i automatycznie ustawia wysokość belki z kamerami. Ekran urządzenia z wynikami pomiarów można zdalnie podejrzeć na tablecie / smartfonie.
- Tryb Audytu - Urządzenie w czasie poniżej minuty od uruchomienia drukuje raport o ewentualnych problemach z: kątem pochylenia kół, zbieżnością całkowitą, przekątnymi zawieszenia. Optymalne rozwiązanie dla recepcji przejazdowych, które zwiększa przychody warsztatu. Przedstaw klientowi wyniki diagnozy razem z ofertą na likwidację wykrytych
Dane techniczne:
- Automatyczny pomiar wysokości zawieszenia (opcja, wymagany TIP target)
- Pomiar promienia tocznego.
- EZ-Toe – pomiar i regulacja zbieżności przy skręconych kołach
- EZ Access – pomiar i regulacja na zdjętych kołach
- Kąt znoszenia w czasie rzeczywistym.
- Kąty zbieżności, pochylenia kół, wyprzedzenia sworzni zwrotnicy w czasie rzeczywistym (pomiar na obrotnicach).
- Kąty zbieżności, pochylenia kół, wyprzedzenia sworzni zwrotnicy w czasie rzeczywistym (pomiar na podniesionym pojeździe).
- Kąty zataczania i maksymalne kąty skrętu.
- Kąt wyprzedzenia sworzni zwrotnicy i kąt nachylania osi skrętnej (pomiar na obrotnicach).
- Regulacja ustawienia ramy pośredniej.
- Regulacja ustawienia wózka silnika.
- Regulacja łącznika drążka kierowniczego.
- Regulacja pojedynczego drążka kierowniczego.
- Rozstaw kół i osi pojazdu w czasie rzeczywistym.
- Szybkie ustawienie geometrii dla dwóch kół (przedniej osi).
- Pomiar przekątnych kół.
- Zaawansowane wymiary pojazdu.
ZESTAW MOBILNY
Zestaw mobilny umożliwia przeniesienie całego urządzenia do geometrii kół w wygodne miejsce do przechowywania np. wnęki warsztatu i użycie go bez konieczności kalibracji.
SHORT BAY
Tylko 1,70 m między kamerami a obrotnicami. Najmniejszy ślad dla wyrównania 3D.
TRYB AUDYTU
Tryb audytu szybko identyfikuje, czy samochód wymaga regulacji kół
EZ-TOE
Skręć maksymalnie przednie koła i uzyskaj dostęp do trudnych punktów regulacji, jednocześnie wyświetlając odczyty środkowych wskaźników.
SYSTEM MOCOWANIA KOŁA AC400 BEZ KONTAKTU Z OBRĘCZĄ
Szybki i łatwy w użyciu, zapewnia pewne mocowanie bez dotykania obręczy. Ta opatentowana technologia zapewnia dokładne i powtarzalne wyniki w połączeniu z łatwością użytkowania i trwałością.
ZAAWANSOWANE WYMIARY
Dane podwozia w postaci przekątnych, rozstaw kół i rozstawu osi wskazują na uszkodzenia spowodowane kolizją. Pomiary promieni toczenia i niedopasowanie rozmiaru opon są częstymi przyczynami problemów z ciągnięciem.
VODI ™
Nasz wskaźnik orientacji pojazdu prowadzi i przyspiesza pracę technika podczas całej procedury pomiarowej.
Średnica felgi: | 11 - 22 cali |
---|
Rozstaw osi: | 2007 - 4572 mm |
---|
Zasilanie: | 230 - 265 V 1ph 50/60 Hz |
---|